اجرای طرح چهره به چهره بین 60حلقه در استان مرکزی

مدیر اجرایی طرح چهره به چهره در استان مرکزی گفت:‌ از آغاز اجرای طرح چهره به چهره تاکنون 60 نفر از جوانان تحصیلکرده و علاقمند به تعلیم و تربیت در این طرح شرکت دارند.

احمد تکلو،‌ مدیر اجرایی طرح چهره به چهره در استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت:‌ این طرح با حساسیت و دقت بالا در دومین سال اجرای خود هم اکنون برای 60 نفر از خوهران و برادران علاقمندان در حال اجرا است.


وی با بیان اینکه در این طرح 60 مری نیز به امر آموزش چهره به چهره در حالفعالیت هستند ادامه داد:‌ گزینش مربیان از بین 450مربی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی انجام شده است.


تکلو به اجرای همایش مزه شیرین زندگی در سال جاری اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور والدین متربیان طرح چهره چهره با برگزاری سه نشست و دعوت از استادان برجسته در سال گذشته نیز برگزار شد که تاثیر به سزایی در حصول نتیجه این طرح داشت.


مدیر اجرایی طرح چهره به چهره در استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری همایش های مرتبط در حین اجرای طرح چهره به چهره به سبب درگیر شده خانواده ها و والدین متربیان با اهداف اصلی طرح می تواند در حصول نتیجه موفق تر عمل کند.


تکلو اظهار کرد:‌ این کانون نشست های ویژه ای در خصوص مشاوره و ‌طب سنتی ویژه خانواده های حلقه های تربیتی چهره به چهره به صورت اختصاصی برگزار کرده که با استقبال پرشور خانواده ها مواجه شده است.


وی افزود:‌ گروه هدف طرح تربیتی چهره به چهره، دانش‌آموزان مقطع سوم راهنمایی و اول دبیرستان هستند که در آن مربیان از طریق آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم به تبیین ارز‌ش‌های اسلامی و اخلاقی می‌پردازند و از این طریق نسل جوان در برابر آسیب‌های اجتماعی و تهاجمات فرهنگی غرب مصون می‌مانند.


لازم به ذکر است، طرح تربیتی چهره به چهره یکی از طرح‌ها و برنامه‌های بلند مدت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و طرحی جامع و مناسب برای رشد ابعاد شخصیتی نسل جوان همراه با ارزش‌های اسلامی است.


پایان پیام/ 

کد خبر 279303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha