زیباسازی نمازخانه های زندان های همدان مطابق با معماری اسلامی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور زندان‌های استان همدان، از زیباسازی و ساماندهی نمازخانه های زندان های استان مطابق با معماری اسلامی و ایرانی خبر داد.

حسن محمدیاری، مدیرکل امور زندان‌های استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: اداره کل زندان های استان همدان، اجرای برنامه و طرح های فرهنگی در سطح زندان های استان را در اولویت کاری خود قرار داده است.


وی با اشاره به برخی فعالیت های فرهنگی در زندان های استان، اضافه کرد: زیباسازی و ساماندهی نمازخانه های زندان های استان مطابق با معماری اسلامی و ایرانی طی سال جاری از جمله این اقدامات است.


وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های تربیتی امور زندان‌های همدان ساخت و تجهیز اماکن و فضاهای فرهنگی و تربیتی، آموزشی، هنری، تبدیل فضاهای بلااستفاده و نامناسب به مکانی برای استفاده مددجویان در قالب برنامه‌های فرهنگی و بهره‌برداری بهینه از فضاها است.


مدیرکل امور زندان‌های استان همدان گفت: برگزاری برنامه های قرآنی در رشته های مختلف با حضور اساتید مجرب و زبده و آموزش های احکام دینی و اسلامی، از مهمترین برنامه های قرآنی این اداره کل برای زندانیان است.


ستوده با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و قرآنی مختلفی در سطح زندان های استان برگزار می شوند، خاطرنشان کرد: مشاوره های اعتقادی و مذهبی در زندان های استان ایجاد شده است.


وی با تاکید بر قرآن آموزی به عنوان یکی از برنامه های محوری در زندان های استان، اظهار داشت: قطعا با برگزاری برنامه های قرآن آموزی با محوریت آموزش آموزه های زندگی از طریق قرآن شاهد کاهش معضلات اجتماعی خواهیم بود.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 279492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha