اطلاعیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به مناسبت رحلت حجت الاسلام حسنعلی

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت درگذشت حجت‌ الاسلام حاج شیخ جواد حسنعلی(امام جمعه تفت) از عموم مردم مومن و متدین برای شرکت در مراسم تشییع و ختم آن عالم ربانی دعوت کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با صدور پیامی به مناسبت درگذشت امام جمعه تفت اعلام کرده است: درگذشت عالم ربانی و معلم اخلاق، حجت‌الاسلام حاج شیخ جواد حسنعلی، امام جمعه فقید تفت را به جامعه روحانیت به ویژه ائمه جمعه استان یزد و مردم ولایتمدار تفت تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت داریم.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد در این اطلاعیه همچنین از عموم مردم استان یزد دعوت کرده تا در مراسم نماز بر پیکر آن مرحوم که در روز پنج‌ شنبه، 4فروردین‌، ساعت 8 و 30 دقیقه در حوزه علمیه مصلی یزد برگزار می‌ شود، شرکت کنند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: پس از اقامه نماز بر پیکر مرحوم حجت‌ الاسلام حسنعلی در یزد، نماز دیگری در حسینیه امام تفت اقامه و سپس پیکر آن مرحوم تشییع و خاکسپاری می‌ شود.
 
خاکسپاری در گلزار شهدای تفت برگزار می‌ شود و نخستین مجلس ختم آن مرحوم در شب جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد روضه محمدیه از سوی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌ شود.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد در این اطلاعیه از عموم مردم برای شرکت در این مراسم و مجلس ختم امام جمعه تفت دعوت کرده است.

 
گفتنی است، امام جمعه شهرستان تفت که مدت مدیدی از بیماری نارسایی کلیه رنج می برد صبح روز گذشته در بیمارستان مرتاض درگذشت.
 
پایان پیام/
 
کد خبر 27993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha