علمای بزرگ پاسدار دین و اخلاق جامعه هستند

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در پیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام شیخ جواد حسنعلی امام جمعه تفت آورده است: علمای بزرگ پاسداران دین و اخلاق جامعه هستند و همواره انسانها را در مسیر الهی قرار می دهند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، پیام تسلیت محمود عالیشوندی، مدیرکل ارشاد یزد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام شیخ جواد حسنعلی امام جمعه تفت بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت  روحانی عالی مقام و عارف واصل مرحوم آیت الله حاج شیخ جواد حسنعلی واقعه اندوه باریست که بسی موجب تاثر و تاسف است. این انسان کامل در طول سالیان متمادی از محضر علمای بزرگ قم و نجف بهره های وافر علمی و ایمانی برد و پس از آن به هدایت و راهبری مردم زادگاه خود پرداخت.
 
اکنون که پس از عمری تلاش و مجاهدت، آن عالم بزرگ در جوار رحمت حضرت باری تعالی آرمیده است  امید بدان داریم که آن راه روشن و آن مسیر الهی توسط شاگردان ایشان ادامه یابد و هر روز بیش از گذشته بر تلا لو و روشناییش  افزوده گردد.

علمای بزرگ پاسداران دین و اخلاق جامعه هستند و همواره انسانها را در مسیر الهی قرار می دهند.

 اینجانب  فقدان آن بزرگوار را به خانواده و شاگردان ایشان و همچنین به جامعه محترم فرهنگی و هنری استان یزد تسلیت عرض نموده و برای آن روح بزرگ آرامش ابدی مسئلت می نمایم.
 
پایان پیام/
کد خبر 28007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha