محفل انسی با قرآن در شرکت گاز کردستان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم معنوی انسی با قرآن امروز با حضور جمعی از قاریان ممتاز استان کردستان در محل نمازخانه ستاد مرکزی این شرکت در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، امام جماعت شرکت گاز کردستان در این آیین معنوی با اشاره به اهمیت والای ماه مبارک رمضان در جوامع اسلامی، تلاوت قرآن در این ماه را بهترین عمل دانست و گفت:مسلمانان باید از فضایل این ماه بیشتر و بهتر بهره بگیرند. 
  

ماموستا جمشید احمدی، بهره گیری از آیات نورانی قرآن کریم را موجب سعادت دنیوی و اخروی مسلمانان دانست و افزود: قرآن باید هر روز در زندگی مسلمانان ساری و جاری باشد.


وی در ادامه سخنان خود به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از فرایض دین اسلام نام برد و با اشاره به چندین آیه مبارکه قرآن کریم مبنی بر اجرای این فریضه الهی، گفت: خداوند متعال سعادت و رستگاری بشر را در گرو پیاده کردن این فریضه اعلام فرموده اند.


وی تقویت و ترویج اعتقادات دینی به منظور نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را بسیار موثر دانست و گفت: این فریضه الهی جزو احکام دین مبین اسلام است و فرد مسلمان و معتقد و مقید به احکام اسلامی اجرای آن را جزو وظایف شرعی و دینی می داند و به طور حتم اجرا می کند. 
  

ماموستا احمدی، وظیفه مسوولان را در گوشزد کردن اجرای این فریضه به مردم خطیر دانست و افزود: مسوولان باید راهکارهای عملی انجام این برنامه ها را در قالب طرح های اجتماعی و فرهنگی در اختیار مردم قرار دهند تا در سطح جامعه اجرا شود.
 

 گفتنی است، در این آیین که مدیرعامل، معاونین، روسای واحدها و جمعی از کارکنان حضور داشتند، آیاتی از سوره مبارکه توبه توسط این قاری برجسته با همراهی حاضران قرائت شد.


پایان پیام/

کد خبر 280115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha