روحانیان مازندرانی درخیمه های نماز پاسخگوی مسائل شرعی مسافران هستند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 25 روحانی در 25 خیمه نماز نوروزی در این استان، به مسائل شرعی مسافران پاسخ می دهند.

عباد اسدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران، امروز (6 فروردین) با تشریح خدمات جمعیت هلال احمر ز به خبرنگار شبستان در سوادکوه گفت: هدف جمعیت هلال احمر ارائه خدمات بشر دوستانه، کمک و امداد رسانی به آحاد جامعه در طول سال و در ایام پر ترافیک سال به ویژه ایام نوروزی است که جمعیت هلال احمر استان  با برپائی 30 پایگاه امدادی و 600 امدادگر در طول 20 روز مشغول خدمات رسانی به هم میهنان است.

  

وی افزود: علاوه بر چادر های اضطراری، 37 چادر توسط داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر برای راهنمائی و خدمات رسانی برپا شده که پکیج هایی به منظور آشنا سازی دقیق تر مردم با خدمات جمعیت هلال احمر از قبیل خوراکی، بهداشتی، فرهنگی تهیه و بین مسافران توزیع می شود.

  

اسدی خاطر نشان کرد: برای اولین بار به منظور ارائه خدمات بیشتر تعداد 25 خیمه نماز در کنار کمپ های راهنمائی مسافران جمعیت هلال احمر در سطح راه های مواصلاتی و ورودی شهرهای استان برپا شده  که مورد استقبال خوب و کم نظیر مسافران قرار گرفت و در این خیمه های نماز علاوه بر امکانات گرمایشی، ادعیه، قرآن، سجاده نماز و چادر برای مسافران مهیاست و در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران در ادامه از حضور 25روحانی داوطلب در خیمه های نماز در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: استان مازندران در یک کار نو و ابتکاری، با دعوت روحانیان داوطلب جهت حضور در خیمه های نماز در ساعات مناسب که اوج تردد مسافران است، هر روزه از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر آماده  پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 28039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha