10 هزار نفر در استان اصفهان باسواد شده اند

خبرگزاری شبستان: معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 10 هزار نفر در استان اصفهان طی دو سال گذشته در قالب طرح نفر به نفر باسواد شده اند.

محمد براتی، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به اجرای طرح های آموزش برای باسوادی افراد بی سواد اظهار داشت: طرح نفر به نفر آموزش افراد بی سواد زیر 50 سال در استان اصفهان در حال اجراست.


وی افزود: 10 هزار نفر بی سواد در استان اصفهان شناسایی و طی دو سال گذشته در قالب طرح نفر به نفر باسواد شده اند.


معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه این طرح ادامه دارد، تصریح کرد: معاونت سواد آموزی ادارات کل آموزش و پرورش نواحی و شهرستان های استان با شناسایی افراد بی سواد زیر 50 سال در قالب طرح نفر به نفر با سواد می شوند.


وی با اشاره به اینکه افراد با سواد مورد تایید معاونت سواد آموزی آموزش های لازم را به افراد بی سواد ارائه می کنند، گفت: افراد با سواد علاقمند به مشارکت در این طرح می توانند در آزمون معاونت سواد آموزی شرکت نمایند و در این طرح مشارکت داشته باشند.


وی با اشاره به سهم استان اصفهان در باسوادی مردم گفت: نرخ بی سوادی در این استان کاهش یافته و استان اصفهان از استان های برتر در این زمینه است.

 

پایان پیام/

کد خبر 281027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha