جهاد اقتصادی پیام رسان آینده ای روشن برای ایران اسلامی است

فرماندار آمل گفت: جهاد اقتصادی پیام رسان آینده ای روشن برای ایران اسلامی است که مقام معظم رهبری با این نامگذاری، پادزهری مهلک را به جامعه در مقابل تهدیدات دشمن تزریق کردند.

یدالله اکبرزاده، فرماندار آمل، امروز (8 فروردین) با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام جهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب، به خبرنگار شبستان گفت: توجه به بیانات و فرمایشات رهبر انقلاب در آغازین ساعات سال‌ 1390 که نشان از نامگذاری آن به سال جهاد اقتصادی داشت، می تواند آینده ای روشن را برای ایران اسلامی به دنبال داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه در ابتدای هر سال با توجه به موقعیت و شرایط خاص کشور و منطقه رهبر انقلاب با رهنمودهای خود مسئولان را برای داشتن سالی نیک و پربار آماده می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که پیشرفت‌های عظیم اقتصادی ایران را در خاورمیانه و دیگر کشورهای دنیا شاهد باشیم.

 
فرماندار آمل با بیان اینکه این نامگذاری و استفاده از عنوان جهاد برای سال جاری بسیار به جا و دقیق بوده است، ادامه داد: بعد از کار و همتی مضاعف این نام‌گذاری بسیار به جا و به موقع بود و رهبر معظم انقلاب همیشه با آینده نگری، موقعیت سنجی و بصیرت خود در مقابل تهدیدات دشمن و پیش‌بینی آن، پادزهری مهلک را به جامعه تزریق کردند.

 

اکبرزاده بیان کرد: بعد از این نا‌م‌گذاری تمام سیاست‌های دولت و مسئولان در راستای این تفکر ناب ارزشی قرار می‌گیرد که در دولت نهم و دهم این شرایط مهیا بوده و اطاعت از فرامین و رهنمودهای معظم‌ له در تمام بخش‌ها به روشنی قابل مشاهده است.


فرماندار آمل با تاکید بر اینکه فرمانداری این شهرستان همیشه با فرمایشات رهبر انقلاب و سیاست‌های دولت همسو و همگام است، تصریح کرد: به یقین سال 1390 سال بسیار پربار و خوبی برای کشور و شهرستان آمل است و نوید تحول و پیشرفت عظیم اقتصادی را دارد.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 28185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha