توجه ویژه خبرنگاران به اطلاع رسانی فعالیت های حوزه مساجد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد از خبرنگاران خواست توجه ویژه ای به فعالت های فرهنگی و به خصوص فعالیت های حوزه مساجد استان داسته باشند.

به گزارش خبر گزاری شبستان از یزد، غلامحسین دشتی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان واحد یزد، با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی ویژه فعالیت های فرهنگی و فعالیت های حوزه مساجد، گفت: وظیفه خبرنگاران در اطلاع رسانی حوزه مساجد بسیار مهم و حیاتی می باشد.


دشتی، خواستار ایجاد یک فضای عمومی برای مساجد شد و افزود: در این راستا باید خبرنگاران و رسانه ها توجه بسیار ویژه ای به مساجد و فعالیت های آنها داشته باشند.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد بر لزوم ایمان سازی در جامعه تاکید کرد و گفت: این امر محقق نخواهد شد مگر بتوانیم از منبر،روایات،قرآن کریم و هنر مخلصانه نهایت استفاده را داشته باشیم.


وی به نقش کانونها در مساجد اشاره کرد و گفت: کانون ها وظیفه جهت دهی در جامعه را بر عهده دارند و باید جهت دهی آن ها در راستای دعوت به سوی خداوند باشد.


در ادامه این بازدید محسن رستگاری، مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان یزد، به ارائه گزارش عملکرد این دفتر خبری در استان یزد پرداخت.

 

در این بازدید همچنین با اهدا لوح تقدیر از فعالیت های خوب و ارزنده این خبرگزاری در استان تقدیر به عمل آمد.


لازم به ذکراست در این بازدید عبدالمجید قائم محمودی مسئول روابط عمومی استانداری یزد نیز حضور داشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 282391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha