تحصیل بیش از 12 هزار نفر دانش آموز درسطح  مدارس صدرای کشور

خبرگزاری شبستان:مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از تحصیل بیش از 12 هزار نفر دانش آموز در سطح مدارس صدرای سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبر گزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام حسین دانایی، مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، روز گذشته (23 مرداد ) در اولین گردهمایی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان یزد که در محل اردوگاه امام صادق (ع) منشاد برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: این تعداد دانش آموز در مقطع دبیرستان و در بیش از 102 مدرسه در سطح کشور مشغول به تحصیل می باشند.


حجت الاسلام دانایی به نقش دشمنان در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در جهت از بین بردن اعتقادات،هویت دینی و فرهنگی نسل جوان اشاره کرد و گفت: اگر دانش آموزان در مبانی دینی و عقیدتی قوی و بالنده رشد کنند در مقابل توطئه ها و آسیب های فرهنگی دشمنان مصون و محفوظ می مانند.


مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر نقش مدارس صدرا در جهت تقویت پایه های دینی و عقیدتی دانش آموزان در کنار مسائل آموزشی و علمی تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان در کنار فعالیت های آموزشی و فرهنگی محور برنام ها در مدارس صدرای کشور است.


در ادامه این گردهمایی حجت الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از حضار و میهمانان جلسه ، هدف از برگزاری این جلسات را استفاده از تجربیات و نظرات یکدیگر برای رشد و تعالی فرهنگ دین و کشور دانست.


حجت الاسلام کوهستانی به فعالیت 5 مدرسه صدرا در شهرستان های ابرکوه،بافق،خاتم،مهریزاشاره کرد و گفت:تاکنون 103 نفر در این مدارس فارغ التحصیل شده اند.


پایان بخش این برنامه اهدای جوایز به 5 نفر از دانشجویانی که رتبه دو رقمی و سه رقمی در کنکور سال جاری داشته اند بود.

 


پایان پیام
 

کد خبر 282503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha