آغاز اردوهای اوقات فراغت اعضای کانون های مساجد مرکزی

خبرگزاری شبستان:‌مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از آغاز اعزام یک هراز و 500نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اساس سهمیه بندی از سراسر استان به اردوهای پایان دوره خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری به خبرنگار شبستان در اراک گفت: این اردوها از دوم تا هفدهم شهریورماه در اردوگاه شهید مدنی همدان با حضور برگزیدگان برادر شرکت کننده در طرح اوقات فراغت تابستانی که بر اساس بازدیدهای کارشناسان در کلاس ها حضوری فعال منظم و مداوم داشتند برگزار می‌شود.‌

 

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 نفر از شرکت کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی امسال در قالب گروه‌های 200 نفره به مدت دو شب و سه روز به این اردو اعزام خواهند شد افزود: این اردو ویژه دانش‌آموزان پسر مقاطع راهنمایی و دبیرستان است و شرکت کنندگان در مدت حضور در اردو از برنامه‌‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و مذهبی بهره‌مند می‌شوند.


‌مسئول دبیرخانه کانون‌‌های مساجد استان مرکزی ادامه داد: برگزاری محفل های انس با قرآن کریم،‌ میعاد با شهدا، ‌برگزاری نمازهای جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی از احادیث و شعارهایی در خصوص مسجد، بازدید از دریاچه میشان همدان و برنامه های مختلف فرهنگی و تفریحی از جمله برنامه های این اردو است.


وی تشکیل حلقه های معرفتی با حضور ائمه جماعات مساجد و روحانیون، بازدید از موزه دفاع مقدس همدان، نمایش فیلم، برپایی ایستگاه کتابخوانی دراردوگاه و مسابقه خلاصه نویسی بین شرکت کنندکان را از دیگر برنامه های این اردو عنوان کرد.


حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به محوریت قرآن در اهم برنامه های این اردو گفت: آشنایی هر چه بیشتر اعضای کانون ها با یکدیگر و در جریان قرار گرفتن آنان از برنامه های سایر کانون ها، ارتباط گیری با گروه های همسالان و تقویت روحیه جمعی از جمله اهداف برگزاری این اردو است.


مسئول دبیرخانه کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد:‌همه افراد اعزامی به این اردو با رضایت نامه از سوی والدین و بیمه معتبر راهی اردو می شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 282517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha