شرکت 120 هزار نفر در برنامه های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد کشور از شرکت بیش از 120 هزار نفر از دانش‌آموزان و خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در برنامه‌های فرهنگی، آموزشی این نهاد در اوقات فراغت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، بهروز مهربانیان، مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد کشور، امروز در بازدید از کانون‌های پیرو ولایت کمیته امداد استان کردستان اظهار کرد: در کنار خدمات حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های زیرپوشش برنامه‌های تربیتی و پرورشی در قالب فعالیت‌های اردویی و اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان با توجه به ظرفیت و توانایی‌های هر استان مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی امداد امسال نیز همچون سنوات گذشته به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان زیرپوشش و خانواده‌های آنان برنامه‌های خاصی را به ویژه در طول تعطیلات تابستان تعریف و برگزار می‌کند.

 

به گفته مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد، به همین منظور 18 اردوگاه تربیتی و فرهنگی این نهاد مقدس در سراسر کشور در طول تعطیلات تابستان امسال تا کنون میزبان بیش از 40 هزار دانش‌آموز و خانواده‌های زیرپوشش بوده است.

 

مهربانیان تصریح کرد: این افراد در این اردوهای 5 روزه علاوه بر استفاده از برنامه‌های متنوع و شاد در برنامه‌های آموزشی که با توجه به نیازسنجی فرهنگی استان‌ها در حوزه‌های اعتقادی، مهارت‌های زندگی، آشنایی با سبک زندگی دینی و مباحث مشاوره‌ای تعریف شده شرکت می‌کنند.

 

وی از فعالیت 102 کانون فرهنگی دائم و بیش از 500 کانون فصلی در سطح کشور خبر داد و بیا داشت:‌ بیش از 120 هزار نفر از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در تابستان امسال در کلاس‌های مختلفی که در این کانون‌ها دایر شده حضور دارند.

 

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد برگزاری جشنواره‌ قرآنی را از دیگر برنامه‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد به منظور تقویت و توسعه هرچه بیشتر آموزه‌های دینی و قرآنی در بین جامعه هدف این نهاد عنوان کرد و گفت: جشنواره قرآنی در حال حاضر با شرکت بیش از 20 هزار دانش‌آموز به صورت استانی در تمام استان‌های کشور در حال برگزاری است.

 

به گفته مهربانیان، نفرات برتر مرحله استانی جشنواره قرآنی به مرحله پایانی این جشواره که در شهریور ماه امسال در دو استان تهران و مشهد مقدس برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 282588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha