مقابله با تهدید اقتصادی استکبار جز از راه جهاد اقتصادی امکان پذیر نیست

فرماندار فردوس گفت: مقابله با تهدید اقتصادی استکبار و در راس آن آمریکا جز از راه جهاد اقتصادی امکان پذیر نیست.

عباس اقبال به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: جهاد اقتصادی تاثیر به سزایی در جامعه دارد چرا که همواره موضوع معیشت جزو مهمی از زندگی انسان بوده و چنانچه معیشت مردم تامین باشد جامعه می تواند در جهت تعالی خود گام بردارد.

 

وی اظهار کرد: در موقعیتی که استکبار قصد دارد با تحریم و فشار اقتصادی مردم کشور ایران را از پشتیبانی از نظام اسلامی باز دارد به طور قطع این حرکت جهادی در راستای نابود کردن نقشه شوم دشمنان و مقابله با اهداف آنان انجام می شود.

 

فرماندار فردوس در خصوص لازمه ایجاد و اجرای جهاد اقتصادی در جامعه گفت: مقابله با تهدید اقتصادی استکبار و در راس آن آمریکا جز از راه جهاد اقتصادی امکان پذیر نیست.

  

اقبال تاکید کرد: وحدت و انسجام ملی در رسیدن به جهاد اقتصادی یک امر ضروری است چرا که اگر تمامی نهادها، دستگاه های اجرایی و همه مردم در یک جهت گام بردارند، موفقیت رسیدن به هدف تا حد بسیار زیادی تضمین می شود.

 

وی ادامه داد: آگاه کردن مردم، فرهنگ سازی، آماده کردن بایدها و نیازهای این جهاد ارزشمند از جمله وظایف مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای عمل کردن به پیام رهبری است.

  

اقبال یادآور شد: عموم مردم به ویژه خواص و نخبگان می توانند با کمک به مسئولان، دولت، ارائه راهکارهای مناسب، یکپارچگی و عزم ملی اسلامی نقش مهمی در اجرای موفق این جهاد داشته باشند.

  

پایان پیام/

کد خبر 28407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha