اطلاع‌رسانی‌های دقیق، اقتدار ملی و اعتماد اجتماعی را به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: اطلاع‌رسانی‌های دقیق، اقتدار ملی و اعتماد اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان امروز(30 مرداد) در نشست خبرنگاران با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رسانه‌ها نماینده افکار عمومی جامعه هستند، تاکید کرد: عزت، اقتدار و اعتماد اجتماعی مرهون اطلاع‌رسانی دقیق رسانه است.


وی تصریح کرد: ایجاد "پل ارتباطی خبرنگاری" بین نیروی انتظامی و مردم از جمله ضروریات جامعه است.


معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان افزود: نگاه پلیس به خبرنگاران، یک نگاه ارزشی است.


 منصور گلناری، دبیر خانه مطبوعات اصفهان نیز در این نشست گفت: در هر کجا، دستگاه‌های فرهنگی کشور کم‌کاری کرده و به دنبال آن جرم یا حادثه‌ای رخ می‌دهد، نیروی انتظامی به عنوان حلقه آخر و کمک‌رسان نهایی وارد میدان می‌شود.


وی با اشاره به آمار 2 هزار و 320 خبر مطبوعات و یک هزار 600 گزارش خبرگزاری‌ها در سال گذشته که از سوی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان اعلام شد، تاکید کرد: خبرنگاران این نکته را در نظر داشته باشند که درج خبر، تنها وظیفه یک خبرنگار را در بر نمی‌گیرد.


دبیر خانه مطبوعات اصفهان ادامه داد: تجزیه و تحلیل اخبار نیروی انتظامی و همچنین پرداختن به "چراها" و "چگونگی‌ها" مهم‌ترین بخش کار یک خبرنگار است.


پایان پیام/

کد خبر 284851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha