411 پروژه عمرانی زکات در خراسان جنوبی اجرا شد

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از اجرای 411 پروژه عمرانی زکات شامل احداث و مرمت در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدرضا حسینی اظهار داشت: از این تعداد300 پروژه احداثی و 111پروژه مرمتی است که از سال 83 تا 91 در سطح روستاهای استان اجرا شده است.


وی کل اعتبار هزینه شده برای این واحدها را 57 میلیارد و 952 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: 36 میلیارد و 96 میلیون ریال از محل زکات و سیاست های تشویقی امداد امام (ره) و 21 میلیارد و 856 میلیون ریال از سایر منابع و کمکهای مردمی هزینه شده است.


معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی یادآورشد: این پروژههای عمرانی و عام المنفعه شامل مسجد، حسینیه، خانه عالم، کتابخانه و مسکن نیازمندان است.


وی افزود: طی این مدت بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال درسرفصل های جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل نیازمندان از محل زکات هزینه شده است.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، حسینی گفت: بیش از 600 نفر شامل عامل، روحانی و عضو حقوقی در سطح استان با دبیرخانه ستاد زکات همکاری می کنند.


وی یادآورشد: ترویج فرهنگ زکات مستحبی و شجره طیبه از برنامه های ستاد زکات این نهاد در سال جاری است.


پایان پیام/

 

کد خبر 284931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha