دوره آموزشی سه روزه آشنایی با تفکر انتقادی در فلسفه کودک برگزار می شود

گروه فکرپروری برای کودکان و نوجوانان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیمه دوم اردیبهشت دوره آشنایی با تفکر انتقادی، منطق کاربردی و روش های آموزشی در فلسفه برای کودکان و نوجوانان را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گروه فکرپروری برای کودکان و نوجوانان (فبک) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دوره آشنایی با تفکر انتقادی، منطق کاربردی و روش های آموزشی در فلسفه برای کودکان و نوجوانان را طی سه روز و در قالب 9 جلسه برگزار می کند.
 
در نخستین روز این دوره شرکت کنندگان با تفکر انتقادی و نقش آن در فلسفه برای کودکان آشنا می شوند و در روز دوم منطق کاربردی و فنون استفاده از تفکر انتقادی در زندگی روزمره مورد بررسی قرار می گیرد، همچنین روز سوم به مهارت های مربی­گری آموزش تفکر انتقادی به کودکان اختصاص می یابد.
 
بنا بر این گزارش، زمان برگزاری این دوره، نیمه دوم اردیبهشت است و عموم دانشجویان، معلمان فلسفه، منطق و محققان در زمینه تفکر انتقادی و تفکر خلاق آزاد می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند.
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نشای www.ihcs.ac.ir مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 88003053 تماس بگیرند.
 
پایان پیام/
کد خبر 28510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha