جهانی سازی حربه صهیونیسم برای کدخدایی عالم است

خبرگزاری شبستان: جهانی سازی در نگاه اسلام تسری عدالت، امنیت، فضیلت محوری، اخلاق مداری و کرامت و عزت انسان ها است اما یهود با جهانی سازی می خواهد دنیا را دهکده ای کند که خود کدخدای آن است.

خبرگزاری شبستان: اندیشه ضاله صهیونیسم جهانی که متاسفانه امروز نوعی استعمار بر جهان جدید محسوب می شود در پی آن است تا با نفوذ در سایر کشورها آنها را به سمت افکار خود و در نهایت سلطه جهانی بر دنیا گام بردارد. در این راستا از پدیده جهانی شدن به نفع خود سود جسته و به این بهانه دیگر کشورها را با خود همسو می کنند. برای درک بیشتر افکار صهیونیست جهانی و روش های تبلیغ و نگاهشان به دین گفتگویی را با حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری، کارشناس حوزوی و عضو مرکز تخصصی مهدویت انجام داده ایم که مشروح آن را می خوانید:

 

درباره اندیشه صهیونیسم جهانی و تاثیرات آنها بر مسیر تحولات دنیا توضیح دهید؟

با توجه به فضایی که یهودیان هم اکنون ایجاد کرده اند که نژاد برتر و ملت برگزیده خداوند هستیم و همه انسان ها بخصوص مسلمانان و یهودیان برای خدمتگزاری ما آفریده شده اند و این تفکر را در دنیا نشان می دهند که بتوانند حاکمیت مطلق خودشان بر جهان داشته باشند و هم اکنون سیاستمدارانی که این برنامه را پیاده می کنند تمام هم و غم شان این است که مسلمانان را به عنوان چهره جنگجو، خشن و افرادی که برای نسل جوان امروز هیچ برنامه ای ندارند، نشان دهند.

آنها می خواهند برای نسل امروز برنامه بریزند و این افکار و عقیده های صهیونیست ها با بحث های آخرالزمان گره خورده است و امروزه تمام تلاش شان اینست که جمعیت زیادی را برای همسویی در این افکار با خودشان همراه کنند.

مسیحیت صهیونیستی معتقدند که می خواهند با کمک همدیگر آخرالزمان و راه های ظهور عیسی مسیح (ع) را هموار کنند و آینده سازی کنند و در حال انجام مقدمات آنند که یکی از آنها تشکیل حکومت در بیت المقدس است، دو مسجد الاقصی و قبه التخته یا قدس را خراب کنند و معبد سلیمان را جای آنها بسازند و برای ایجاد جنگ آرماگدون آماده شوند.

 

صهیونیست ها برای پیشبرد اهداف خود با چه اقشار و گروه های فکری و فرهنگی همکاری می کنند؟

در این راستا فیلمسازان هالیوودی با آنها همسو و همگام شده اند، سیاستمداران و دولتمردان دنیا بخصوص آمریکا با این تفکر گره خورده است زیرا منافع آمریکایی ها بطور مستقیم و غیرمستقیم با این صهیونیست ها گره خورده است و اینها تمام تلاش شان این است که خود را به عنوان یک حاکم مطلق در دنیا معرفی کنند.

درایت امام خمینی در این بود که برای برملا کردن خواسته های شوم آنان تکریم روز قدس را نامگذاری کردند و بعد از ایشان نیز مقام معظم رهبری فرموده اند که غرب با محوریت برنامه های یهودیان دنیا را دهکده می کند تا خود کدخدای ده شود. آنها می خواهند بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند تا اهدافشان را پیش ببرند.

 

صهیونیست ها دنبال رواج چه تفکر و حاکمیتی در دنیا هستند ؟

آنها در پی این نیستند که جهانی برای همه اقوام و ملل بسازند آنها دنبال جهانی سازی هستند تا بتوانند خودشان حاکمیت بر مردم داشته باشند و رفاه و برنامه های خودشان را پیگیرند و دلشان برای انسان هایی که همسو با تفکرات شان نیست نمی سوزد.

جهانی سازی مد نظر ما این است که عدالت، امنیت، فضیلت محوری، اخلاق مداری و کرامت و عزت انسان ها حفظ شود و همه مردم به سوی خدا دعوت شوند و همه خدامحور باشند نه اینکه جهانی سازی مدنظر آنها که جهانی سازی با محوریت قوم یهود و حاکمیت گروه های صهیونیستی بر مردم باشد.

 

نگاه صهیونیست ها به دین چگونه است؟

آنها به دین نگاهی ابزاری دارند و اگر به خاخام ها که متولیان امور مذهبی یهودیان هستند توجه کنیدبا همین تفکرات گروه های صهیونیست مخالفند و در دل برنامه های خود پیروان یهود تشتت های زیادی را می بینیم. تمام هم و غم شان محوریت مسائل دینی نیست در کتاب هلموت می گویند خداوند چون لطف داشته است دو نوع حیوان آفریده است یک حیوان لال یعنی چهارپایان و دیگر حیوان ناطق که مسیحیان و مسلمانان و اینها را در خدمتگزاری قوم یهود آفریده است و اگر غیر یهودی در چاهی افتاده است نباید او را نجات داد و باید به او سنگ زد و از این موارد در دین یهود نمی بینیم بلکه در این شاخه های انحرافی شان می بینیم. آنها از دین برای کسب منفعت و سود بیشتر بردن استفاده می کنند.

 

منابع اقتصادی رژیم صهیونیستی چگونه است و از چه طرقی تامین می شود؟

بیشتر منابع شان از تسلیحات هسته ای در می آورند و مسلمانان را به جان هم می اندازند و بعد به آنها تسلیحات می فروشند، تکنولوژی ای که با انحصار بدست آوردند ، 80 درصد قدرت های آمریکا مستقیم و غیر مستقیم در دست آنهاست. در عرصه هنر بزرگترین کمپانی تولید فیلم هالیوود که در سال 700 حلقه فیلم می سازد متعلق به آنها است خود تجارت فیلم برای شان پرسود است و فاکس نیوز برای اینهاست و در بخش دارو و کشاورزی هم سهم زیادی دارند.

آنها برای رسیدن به منافعشان برخی دیگر از گروه های انحرافی را نیز با خود همسو کرده اند، مانند بهائیت در حیفا مستقل کرده اند و با کشاندن توریست ها به سرزمین شان پول زیادی به جیب می زنند.

در زمینه نفت نیز اکثر گروه های نفتی صهیونیست ها یک پای ثابت آن هستند و عربستان و قطر به این موضوع التفات ندارند و فکر می کنند اسرائیل بفکر آنهاست اما نمی دانند که آنها می خواهند تسلیحاتشان را به این کشورها بفروشند.

پایان پیام/

 

کد خبر 285962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha