شرایط نام‌نویسی از متقاضیان اخذ مدرک علمی سطح 3 و 4 مرکز تخصصی مهدویت

متقاضیان نام‌نویسی برای اخذ مدرک علمی سطح 3 و 4 مرکز تخصصی مهدویت تا 15 اردیبهشت فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شرایط نام‌نویسی از متقاضیان اخذ مدرک علمی سطح 3 و 4 مرکز تخصصی مهدویت برای نخستین بار به صورت متمرکز از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و از طریق پایگاه جامع معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.com/default.aspx امکان‌پذیر شد.

متقاضیان اخذ مدرک علمی سطح 3 و 4 مرکز تخصصی مهدویت تا 15 اردیبهشت‌ماه مهلت دارند تا در آزمون این دوره نام‌نویسی کنند. آزمون اخذ مدرک سطح 3 و 4 مرکز تخصصی مهدویت، اواخر اردیبهشت‌ماه براساس رشته انتخابی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت، احراز صلاحیت‌های اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و عقیدتی، اتمام پایه 10 کتبی و شفاهی با معدل بالای 14 و گذراندن حداقل 48 واحد از دروس تخصصی برای سطح 3 و مصاحبه درس خارج و گذراندن حداقل 14 واحد از دروس تخصصی برای سطح 4 از شرایط عمومی نام‌نویسی در این دوره است.

ارائه برگه ارزیابی تحصیلی جدید و ممهور، گواهی اشتغال به تحصیل و ریز نمرات در مرکز تخصصی، فتوکپی صفحه اول شناسنامه به همراه توضیحات و کپی کارت ملی از جمله مدارک لازم برای نام‌نویسی در دوره سطح 3 و 4 مرکز تخصصی مهدویت است. در صورت ناقص بودن مدارک، نام‌نویسی قطعی نیست و برای تکمیل مراحل نام‌نویسی ارائه کپی کارت معافیت تحصیلی تمدید شده تا پایان خدمت، دو قطعه عکس معمم جدید رنگی 3×4 با زمینه سفید و تکمیل فرم نام‌نویسی و فرم استعلام از معاونت آمار و بررسی ضروری است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی قم ـ خیابان صفاییه ـ کوچه آمار ـ بن بست علیان ـ مرکز تخصصی مهدویت مراجعه و یا با شماره 7737801 -0251 تماس بگیرند.

پایان پیام/

 

کد خبر 28605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha