حمله امریکا به سوریه بیشتر شبیه مانور نظامی است

خبرگزاری شبستان: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه حمله امریکا به سوریه بیشتر شبیه یک مانور نظامی است گفت: آمریکا با هدف تضعیف جبهه مقاومت این موضوع را پیگیری می کند.

منصور حقیقت پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره حمله احتمالی امریکا به سوریه به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: به نظر ما این بحث مانور قدرت است تا خود قدرت یعنی امریکاییان بیشتر تلاش می کنند تا از جنگ روانی و تبلیغات روانی برای حمله به سوریه استفاده کنند.

وی اظهار کرد: امریکا این موضوع را با هدف؛ فشل کردن و تضعیف جبهه مقاومت سوریه پیگیری می کند در حالیکه اگر امریکاییان عقل سلیمی داشتند و تجربه شکستشان در افغانستان و عراق می دیدند به هیچ وجه گزینه نظامی را در بحث سوریه مطرح نمی کنند.

حقیقت پور تصریح کرد: امریکا برای حمله به سوریه مخالفین جدی بین المللی دارد شاید در بحث عراق روسیه وارد نشد ولی در مورد سوریه می بینم کشور روسیه واکنش نشان می دهد و یا در مورد عراق چین به این جدیت وارد نشد، ولی در مورد سوریه چین موضوع را پیگیری می کند و در واقع دو عضو شورای امنیت سازمان ملل با حمله به سوریه مخالف هستند.

وی گفت: اگر هم فارغ از این روند امریکاییان عمل کنند با مقاومت جدی از سوی سوریه و هم پیمانان سوریه در منطقه متوجه می شوند.

پایان پیام/
 

کد خبر 286144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha