جوادی آملی: جایگاه امامزادگان به عنوان مهد علویان نیازمند تبیین است

خبرگزاری شبستان: آیت الله جوادی آملی با تاکید بر این که آمل محل حضور امام زادگان واجب التعظیم و مهد علویان است، خاطرنشان کرد: جایگاه والای امام زادگان باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار سرپرست فرمانداری ویژه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤولان شهری آمل، گفت: شهرستان آمل از قدمت فرهنگی والایی برخوردار است که باید توجه لازم در راستای ترویج و شناساندن آن وجود داشته باشد.
 

این مرجع عالیقدر شیعه با تاکید بر این که آمل محل حضور امامزادگان واجب التعظیم و مهد علویان است، خاطرنشان کرد: جایگاه والای امام زادگان باید برای مردم تبیین شده تا این بزرگواران به درستی در جامعه شناسانده شوند.
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، بنابراین گزارش، شعبانعلی واحدی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این دیدار با بیان این که خدمت صادقانه و مخلصانه شهیدان رجایی وباهنر برای همیشه تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند، گفت: خدمت ارزنده این دو شهید عزیز سبب شد تا نام نیکی از آنان به یادگار بماند و هر جا سخن از خدمت و کار شایسته به میان بیاید نام آنان مطرح باشد.
 

وی با اشاره به راه اندازی بنیاد فرهنگ آمل، گفت: تلاش لازم در راستای اعتلا و شناساندن فرهنگ والای شهرستان هزارسنگر آمل باید صورت گیرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 287130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha