افزایش دو برابری تعداد مقالات ارسالی به اجلاس نماز در لرستان

خبرگزاری شبستان: دبیر کمیته علمی بیست و دومین اجلاس سراسری نمازدر استان لرستان از افزایش دو برابری مقالات ارائه شده به این اجلاس نسبت به سال‌های قبل خبرداد.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد امروز در جلسه همانگی برگزرای این اجلاس سراسری، گفت: تاکنون تعداد آثار ارسالی به کمیته علمی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان بی سابقه بوده است.


وی افزود: تعداد مقالات ارسال شده به این اجلاس نسبت به سال های قبل از رشد دو برابری برخوردار بوده است.


حجت الاسلام متقی نیا اظهار داشت: تاکنون 639 مرد و 947 زن مقالات خود را با موضوع نماز و سبک زندگی به دبیرخانه پژوهشی این اجلاس ارسال کرده اند.


این مقام مسئول عنوان کرد:‌از لحاظ علمی نیز مقالات ارسال شده به دبیرخانه کمیته علمی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.


حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به میزبانی لرستان برای برگزاری بیست ودومین اجلاس سراسری نماز، اذعان داشت: برگزاری اجلاس سراسری نماز در خرم‌آباد، یک فرصت و نعمت ویژه الهی برای مردم لرستان است.


وی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس همچنین در اشاعه فرهنگ اقامه نماز دربین اقشار مختلف جامعه نیز موثر است، گفت: از عموم مردم دعوت می شود از سفره‌های معنوی در حاشیه این اجلاس نهایت بهره را ببرند.
گفتنی است، بیست ودومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی لرستان در 12 و 13 شهریورماه جاری خبدر خرم آباد برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 287777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha