آموزش سواد در 275 کانون فرهنگی،هنری/ قرآن و نماز در اولویت آموزش ها

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی از انعقاد تفاهمنامه آموزشی با نهضت سوادآموزی استان خبر داد و گفت: آموزش سواد در 275 کانون فرهنگی و هنری و خانه های نور انجام می شود.

هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه آموزشی با نهضت سوادآموزی استان، گفت: در همین راستا آموزش سواد در 275 کانون فرهنگی، هنری و خانه های نور سطح استان انجام می شود.

 

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مخاطبان مشترک در این دو نهاد، انعقاد این تفاهمنامه در راستای افزایش سطح آگاهی های عمومی مردم و ریشه کنی بی سوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال انجام می شود.

 

 شیرازیان، با اشاره به همکاری 92 مربی طرح چهره به چهره در کانون ها، اظهار داشت: کتابداران افتخاری مساجد و اعضای فعال کانون ها نیز در این طرح به عنوان آموزش دهنده معرفی و در ازای قبولی و باسواد کردن هر بی سواد در دوره های مختلف حق الزحمه معینی را دریافت می کنند.

 

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی، آموزش قرآن و نماز به بی سوادان در تمامی کلاس ها را از جمله اولویت های اجرای این تفاهم نامه ذکر کرد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 288034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha