برگزاری اجلاس سراسری نماز برکات بیشماری برای جامعه دارد

خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان با اشاره به افزایش دو برابری مقالات ارسال شده به بیست و دومین اجلاس نماز، گفت: برگزاری سالانه این اجلاس خیرات و برکات بیشماری در جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، دکتر حبیب الله دهمرده، استاندار لرستان، امروز(10شهریور) در مراسم افتتاحیه نماسشگاه عطر حضور که به مناسبت برگزاری اجلاس سراسری نماز در خرم آباد دایر شده است، گفت: برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان لرستان ثمرات ارزشمندی برای جامعه دارد.


وی با اشاره به افزایش دو برابری مقالات ارسالی به بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان، افزود: این مهم با وحدت، همدلی و تعامل عموم مسئولان و رسانه های استان محقق شده است.


دهمرده با اشاره به ولایتمداری و دیانت بالای مردم لرستان، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه ثمرات و خیرات بیشماری در جامعه دارد.


وی با اشاره به استقبال گسترده مردم استان لرستان از ضریح حرم امام حسین (ع) در سال گذشته این استقبال مردمی را حماسه ای از جانب مردم این دیار خواند، عنوان کرد: به طور یقین مردم این دیار که همواره در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های اصیل اسلام و انقلاب افتخارآفرین بوده اند، در برگزاری این اجلاس نیز افتخار دیگری را کسب خواهند کرد.


دکتر دهمرده با اشاره به اعتقادات مذهبی و دینی بالای مردم لرستان و اشتیاق وافر آنها برای برگزاری این اجلاس، تصریح کرد: بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان به نحوی برگزار خواهد شد که به عنوان نماد و الگوی دوره های آینده اجلاس، مورد توجه همگان قرار گیرد.


وی با اشاره به نقش رسانه ها در برگزاری این اجلاس سراسری گفت: همراهی و همکاری موثر رسانه های استان جهت برگزاری بهتر و اثرگذاری بهتر و بیشتر اجلاس ضروری است.


استاندار لرستان همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه عطر حضور گفت: برگزاری این نمایشگاه از خیرات و برکات اجلاس سراسری نماز برای استان است.


پایان پیام/
 

کد خبر 288131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha