طرح های فرهنگی و پژوهشی حمایت ویژه می شوند

خبرگزاری شبستان: اداره کل ورزش و جوانان کردستان از حمایت از طرح های فرهنگی و پژوهشی با محوریت دغدغه ها و مشکلات جوانان در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، فرهنگ مکتب داری، معاون فرهنگی و چوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان امروز در نشست کارشناسان ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان در سنندج اظهار داشت: ارتقای ارزش‌‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در بین نسل جوان از جمله اولویت های این اداره کل است.


وی افزود: زمینه ‌‌سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین این نسل آینده ساز از جمله اهدافی است که در قالب برنامه های حمایتی این اداره کل و سایر نهادهای متولی امر دنبال می شود.


مکتب داری خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه‌‌ های لازم برای مشارکت نسل جوان در عرصه‌‌ های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت ‌‌های هویت‌ آفرین متناسب با شاخص ‌‌های ایرانی اسلامی و الگوسازی مناسب برای جوانان از دیگر اولویت هایی است که باید در تمامی برنامه های مرتبط با حوزه جوان مدنظر قرار گیرد.


وی افزود: در همین راستا و با همکاری مراکز آموزش عالی استان و با برنامه ریزی به عمل آمده از طرح ها و پروژه های علمی و تحقیقاتی در حوزه جوانان حمایت مالی به عمل خواهد آمد و حداقل به هر طرح تصویب شده 50میلیون ریال اعتبار نقدی تعلق خواهد گرفت.


معاون فرهنگی و چوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان همچنین از تدوین 17 شاخص برای توسعه فعالیت های مرتبط با امور جوانان در استان خبرداد و از همه کارشناسان و متولیان امور جوانان عضو ستاد ساماندهی استان خواست که این شاخص ها را همواره مدنظر داشته باشند.


گفتنی است، در ادامه این مراسم محمدرضا علیشاهی نماینده شهرستان قروه، سیده زینب رضوی مجد کارشناس جوانان شهرستان قروه و محی الدین خضری از دهگلان به عنوان خادمان برتر از لحاظ ارزیابی عملکرد استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.


پایان پیام/

 

کد خبر 288338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha