تعهد ایجاد 2 هزار و 700 شغل برای اقشار نیازمند و معلولان همدانی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بهزیستی استان همدان، از تعهد ایجاد 2 هزار و 700 شغل برای اقشار نیازمند و معلولان همدانی طی سال جاری خبر داد.

مهدی سمواتی، مدیر کل بهزیستی استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: بیش از 90 هزار نفر از مددجویان استان همدان از خدمات مستمر و غیرمستمر سازمان بهزیستی بهره می برند.


وی با بیان اینکه بهزیستی، تداعی کننده آرامش و زندگی بهتر برای قشر محروم و معلول جامعه اسلامی است، اضافه کرد: این سازمان متولی کمک های مادی و معنوی به زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان و معلولین جامعه اسلامی برای خدمت هرچه بیشتر به این اقشار حساس است.


وی تصریح کرد: این سازمان در قالب دو بخش کلی شامل پیشگیری و توانمندسازی اقشار ذکر شده فعالیت می نماید که در بخش پیشگیری، بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در بخش توانمندسازی، بحث استقلال و خودکفائی خانواده ها مطرح است.


مدیر کل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به تعهد ایجاد 2 هزار و 700 شغل برای اقشار نیازمند و معلولین همدانی خاطرنشان کرد: این سازمان بیش از 600 فرصت شغلی را برای مددجویان تحت پوشش این سازمان طی سال گذشته ایجاد نموده است.


سمواتی به ثبت نام بیش از یک هزار و 960 نفر در سامانه اشتغال این سازمان طی سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: مهم ترین هدف خدمتگزاران در این سازمان، ایجاد زیرساخت ها و بنیه های مالی خانواده های جامعه اسلامی است.


وی با اشاره به اجرای بیش از 53 وظیفه اصلی در این سازمان تصریح کرد: این وظایف در ارائه خدمات در قالب دوران قبل از تولد فرزندان، زمان تولد، زمان حیات و کهولت و سالمندی ارائه می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 288456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha