اجلاس سراسری نماز اذان فرهنگی است

خبرگزاری شبستان:دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی وهنری مساجد کشور با بیان اینکه برگزاری سالانه اجلاس نماز ثمرات مطلوبی در جامعه دارد، گفت: اجلاس سراسری نماز اذان فرهنگی است.<BR>

حجت الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی، مشاور وزیر و دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور امروز(13 شهریور) در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان گفت: برگزاری این اجلاس سراسری در استان لرستان برگ زرینی در کارنامه ستاد اقامه نماز کشور است.


وی بابیان اینکه اجلاس سراسری نماز اذان فرهنگی است، افزود: این اذان با پیام رهبری هرسال یک بار در سطح کشور سروده می شود.


حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: برپایی این اجلاس به صورت سالانه دارای ثمرات مطلوبی در حوزه نماز بوده است.


دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: ایجاد ساختار مناسب برای ترویج فرهنگ نماز، به کار گیری نیروی دلسوز و کارآمد در عرصه نماز، استفاده از وزارت ارشاد در جهت ترویج و تبلیغ اقامه نماز از مهم ترین برکات اجلاس سراسری نماز در کشور است.


حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه سالانه رهبر معظم انقلاب در پیامی رهنمود ها و راهکاری ارتقای فرهنگ نماز در جامعه را اعلام می کند، اذعان داشت: تلاش در جهت عینیت بخشیدن به رهنمودهای رهبری در خصوص نماز از دستاوردهای ارزشمند اجلاس سالانه نماز است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز وزارت ارشاد طی چند سال اخیر به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است،اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 85 تاکنون مورد تقدیر ستاد اقامه نماز کشور قرار گرفته است.


حجت الاسلام سلیمانی عنوان کرد: برای حفظ و ادامه این مقام و رسیدن به جایگاه های بالاتر باید از امکانات و ظرفیت های این نهاد بهره گیری لازم انجام شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 289064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha