حضور مربیان قرآن کانون های مساجد مرکزی در همایش اندیشه های آسمانی

خبرگزاری شبستان: مربیان قرآن و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی فردا(17شهریور) به همایش اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، 45 نفر از بانوان مربی قرآن و احکام کانون ها و فعالان و منتخبین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی فردا به ششمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

بر اساس این گزارش، خواهران استان مرکزی به  همراه 16 استان دیگر دومین و آخرین گروه اعزامی به همایش اندیشه های آسمانی هستند که در این همایش از سخنرانی حجت اسلام قرائتی و پناهیان، رحیم پورازغدی، لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان بهره مند می شوند.

 

همچنین، فعالیت اولین گروه ششمین همایش اندیشه‌های آسمانی در بخش خواهران‌ از  14 تا 17 شهریورماه‌ با حضور فعالان فرهنگی هنری استان‌های سراسر کشور در سالن ابن‌هیثم شهید بهشتی مشهد در حال اجرا است. 

 

لازم به ذکر است، زیارت بارگاه منور رضوی، حضور در گلزار شهدا، تبیین نظام زن در خانواده از منظر مقام معظم رهبری و ... از جمله برنامه‌های جانبی است که در ششمین همایش اندیشه‌های آسمانی ویژه خواهران مورد بررسی قرار می‌گیرند.
 

گفتنی است، همایش اندیشه های آسمانی ویژه برادران نیز با حضور مربیان و فعالان کانون های مساجد مرکزی نیز چهارم شهریور در مشهد مقدس برگزار شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 289897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha