ترور دانشمندان هسته ای، نشان هراس دشمن از اقتدار ایران است

استاندار چهارمحال و بختیاری، ترور شخصیت های برجسته علمی و دانشمندان هسته ای را نشان هراس دشمنان از اقتدار ایران اسلامی برشمرد.

علی اصغر عنابستانی با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان ایران اسلامی در مواقع ناکامی در برابر ملت ایران به ترور شخصیت های برجسته روی آورده و از این طریق درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.


وی با تسلیت شهادت دکتر شهریاری از دانشمندان فرهیخته فیزیک هسته ای کشور به دست عوامل تروریستی افزود: این اقدام موجب سنگین تر شدن مسئولیت افراد نظام در راستای ترویج و به کارگیری یافته ها و نتایج پژوهش گران شد.


وی هفته پژوهش (21 تا 27 آذر) را نقطه عطفی در تاریخ علمی کشور دانست و تأکید کرد: پژوهش موتور محرک تولید علم محسوب می شود و توجه و خاص به تحقیقات علمی به طور مداوم باید در برنامه کاری تمام مردم ایران به خصوص جوانان و دانشگاهیان قرار گیرد.


عنابستانی چهارمحال و بختیاری را در حال حرکت به سمت افق های روشن تولید علم در کشور برشمرد و اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مقالات و پژوهش های غیرکاربردی در استان، مسئولان می بایست مسیر انحرافی چرخه پژوهشی و تحقیقاتی این استان را به مسیر مورد نظر هدایت و با نیاز سنجی به تدوین مقالات و تحقیقات کاربردی مبادرت کنند.
پایان پیام/
 

کد خبر 2901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha