اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد مرکزی

اختتامیه طرح اوقات فراغت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی (18 شهریور) با معرفی کانون های برتر این طرح در اردوگاه شهید مدنی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی دمراسم گفت: برگزاری اردوهای تفریحی راهی مناسب برای جذب و گرایش هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ‌این اردوها با حضور برگزیدگان برادر شرکت کننده در طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شد، افزود: شرکت کنندگان در این اردو بر اساس بازدیدهای کارشناسان ازکلاس ها که حضوری فعال منظم و مداوم داشتند از هفدهم شهریورماه در اردوگاه شهید مدنی همدان آغاز و امروز با معرفی کانون های برتر به کار خود پایان داد.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: این اردوها با حضور یک هزار و 500 نفر از شرکت کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانی امسال برگزار شد.

 

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: این افراد در قالب گروه‌های 200 نفره به مدت دو شب و سه روز به این اردو اعزام و از برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و مذهبی بهره‌مند می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه 10 کانون به عنوان کانون های برتر در اجرای برنامه های طرح اوقات فراغت تابستان انتخاب شدند، خاطر نشان کرد: در این مراسم از این کانون ها با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل می شود.
حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: هدف از برگزاری این اردوها تعامل و همکاری هر چه بیشتر کانون ها با یکدیگر، آشنایی اعضا با فعالیت های دیگر کانون ها، کیفی سازی برنامه ها، ارتقا مهارت های و آشنایی هر چه بیشتر با فعالیت های مساجد برگزار شده است.


این مقام مسوول بازدید از موزه دفاع مقدس، گنجنامه و مناطق دیدنی، برگزاری مسابقات مفرح دارت،‌ تنیس، طناب کشی، کتابخوانی و اهدا ی جوایز به برترین ها همراه با اقامه نماز های جماعت را از جمله برنامه های این اردو دانست.
پایان پیام/

کد خبر 290883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha