بهره مندی از آموزه های قرآنی بهترین راه رسیدن به زندگی موفق است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بهره مندی از منابع جامع دستورات دینی و آموزه های قرآنی را بهترین راه حل برای زندگی موفق و کاهش طلاق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران عصر روز گذشته(18شهریور) در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در محل استانداری این استان اظهار کرد: با تغییر سبک زندگی که مسلما به دنبال خود تغییر ارزش ها را درپی دارد، نهاد خانواده دچار مشکلات عدیده ای می شود.


ابراهیمی با بیان اینکه بروز شیوه های جدید در زندگی لازم است، تصریح کرد: اساس سبک زندگی در جامعه سنتی ایران براساس دین مبین اسلام است و تغییر آن به شیوه وارداتی مدرن مغایر با فرهنگ اسلامی است.


وی با اشاره به تاکید اسلام به حفظ بنیان خانواده ، بیان کرد: خانواده مهمترین نقش را در رسیدن به پیشرفت و کمال ایفا می کند .


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تاکید کرد: بهره مندی از منابع جامع دستورات دینی و آموزه های قرآنی را بهترین راه حل برای زندگی موفق و کاهش طلاق است.


ابراهیمی با اشاره به اینکه امروزه مشاهده می شود کسانی به پیروی از شیوه های کشور های بیگانه جشن طلاق برگزار می کنند، خاطرنشان شد: غرب با استفاده از تجهیزات ماهواره ای، اینترنت و کتاب قص تغییر هویت زنان و مردان مارا در قالب از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دارد.

 

وی همچنین با اشاره به نقش بانوان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی جهت تامین معاش خانواده ، گفت: پیگیری و بررسی تاثیرات نقش های اجتماعی بر نقش مادر در تربیت فرزندان و حفظ نهاد خانواده امری ضروری است.


پایان پیام/

کد خبر 291003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha