شناسایی امامزادگان گام موثری در تقویت فرهنگ دینی است

خبرگزاری شبستان:آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در پیامی به کنگره بین المللی امامزادگان آورده است:شناسایی امامزادگان گام موثری در تقویت فرهنگ دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در پیامی به کنگره بین‌المللی امامزادگان که در اصفهان در حال برگزاری است، آورده است: در صورتی که زندگی امامزادگان در جامعه امروز تبیین و به مردم معرفی شود برکات زیادی را به دنبال دارد.

 

در بخش دیگری از این پیام آمده است:در عراق و پاکستان امامزادگانی وجود دارند که هنوز ناشناخته هستند و باید با شناساندن آنها در تقویت فرهنگی دینی گام برداشت، در صورت ناشناخته ماندن زندگی امامزادگان بخشی از فرهنگ دینی شیعیان ناقص می‌ماند و با توجه به اینکه مسئولان اوقاف کشور در راه تعلیم مبانی دینی حرکت می‌کنند باید در این راستا اقدام کنند.

 

در ادامه این پیام آورده شده است:در حال حاضر سلفی‌ها به کشتار مسلمانان روی آورده‌اند، اما آنها باید بدانند پیروزی در نهایت با مسلمانان است و آنها با اهانت به قبور اصحاب پیامبر(ص) به اهداف خود نمی‌رسند.

 

در این پیام آمده است: تکریم از اهل‌بیت(ع) و امامزادگان، موجب کسب فیض و تعظیم شعائر است و یکی از افتخارات بنده نیز خدمت در درگاه این خاندان باکرامت است.

 

مرجع تقلید شیعیان در این پیام آورده است: با معرفی زندگی و مصیبت‌های وارده بر امامزادگان می‌توان فرهنگ تشیع را احیا کرد و اگر بقاع متبرکه امامزادگان به درستی اداره شود، موقوفات جمع‌آوری شده برای آنها کافی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 291411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha