برگزاری دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی

خبرگزاری شبستان: معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: آیین گشایش دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی عصر امروز در یاسوج برگزار می شود.

محمدعلی پیرسبزی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار شبستان از برگزاری آیین گشایش دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی خبر داد و گفت:آیین گشایش این جشنواره ساعت 18 امروز با حضور هنرمندان و مسئولین جشنواره ملی ایین های نمایشی در استان برگزار می شود.


پیرسبزی برنامه آغازین این جشنواره ملی در استان را تلاوت قران کریم، پرده خوانی، نقالی توسط مرشد برتر کشور(دانش پژوه)، نمایش خیابانی و سرود عنوان کرد.


وی ادامه داد:گروه های انتخاب شده در جشنواره آماده هنرنمایی به مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد هستند و حال و هوایی استان کاملا معنوی شده است.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همه مردم جهت شرکت در این جشنواره دعوت کرد و معتقد است این برنامه ها در توسعه و ترویج فرهنگ دینی به استان کمک دوچندان خواهد کرد.


گفتنی است، دومین جشنواره ملی آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی از 20 لغایت 23 شهریور ماه جاری در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 291688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha