برپایی 8 خیمه نماز در راه های استان سمنان طی ایام نوروز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: 8 خیمه نماز در محورهای استان سمنان در تعطیلات نوروز امسال توسط جمعیت هلال احمر استان برپا شده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، دکتر محمد کاظم امیدیان، پیش از ظهر امروز(17 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران در سمنان اظهار کرد: در این ایام بیش از 52 هزار و 600 مسافر نوروزی در این خیمه ها نماز را اقامه کردند.

 

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز، 21 پایگاه راهنمای مسافران جمعیت هلال احمر استان سمنان در مبادی ورودی شهرها دایر شده بود.


به گفته امیدیان، بیش از 126 هزار مسافر نوروزی در تعطیلات نوروز امسال در پایگاه های اطلاع رسانی این جمعیت راهنمایی و به مقاصدخود هدایت شدند.


وی ادامه داد: توزیع 21 هزار بسته مواد غذایی، بیش از 90 هزار بطری نیم لیتری آب معدنی، بیش از 45 هزار بسته دستمال کاغذی و قریب 20 هزار بسته پودر لباسشویی از دیگر خدمات پایگاه‌های اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان سمنان طی ایام نوروز بود.


امیدیان اضافه کرد: در این مدت 158 هزار بروشور و بیش از 34 هزار و 800 نسخه روزنامه ماه‌ نو نیز در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز امسال، 103 ماموریت در خصوص امداد در تصادفات و 139 ماموریت امدادی نیز در این استان انجام شد.


امیدیان تعداد تیم های عملیاتی را 148 تیم عنوان کرد و اظهار داشت: 434 نفر نیروی عملیاتی در این مدت فعالیت داشتند و به 127 خانوار حادثه دیده خدمات رسانی شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 29204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha