برپایی ایستگاه صلواتی به همت کانون های مساجد بویراحمد

خبرگزاری شبستان؛ مسئول دبیرخانه کانون ‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برپایی ایستگاه صلواتی توسط چهار کانون مساجد شهرستان بویراحمد به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون ‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار شبستان به اجرای برنامه ‌های متفاوت دهه کرامت در این استان اشاره کرد و گفت: دبیرخانه کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد همچون دیگر دستگاه ‌های فرهنگی و هنری در طول ایام دهه کرامت برنامه‌ های مختلف و متفاوتی به همین منظور برگزار می‌ کند.

قاسمی برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن‌ های دهه کرامت در کانون ‌های شاخص، نامگذاری کانون ‌های جدیدالتاسیس به نام امام رضا(ع) را از برنامه‌ های مهم دهه کرامت در شهرستان بویراحمد عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد با آمادگی کامل برنامه‌ های مختلفی به مناسبت دهه کرامت را به مرحله اجرا می ‌گذارند، گفت: برپایی ایستگاه صلواتی توسط چهار کانون مساجد شهرستان بویراحمد از برنامه‌ های اجرایی مهم دهه کرامت در این شهرستان است.

این مسئول فرهنگی شهرستان بویراحمد در ادامه با اشاره به آمادگی کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر شش کانون روستایی شهرستان بویراحمد برنامه های متفاوتی در دهه کرامت امسال به اجرا می‌ گذارند.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: در هر شهرستان 10 کانون به عنوان مجری برنامه‌ های دهه کرامت بوده که در مجموع 70 کانون فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد مجری برنامه‌ های گرامیداشت دهه کرامت امسال در استان است.

مسئول دبیرخانه کانون ‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه استقبال از برنامه‌ های اجرایی و جشن‌ های دهه کرامت در سال‌ های گذشته مناسب گزارش شده است، گفت: انتظار می ‌رود مجریان برنامه‌ های دهه کرامت با اجرای متفاوت برنامه ‌ها در این ایام حضور آحاد مردم در جشن‌ های امسال را پررنگ ‌تر کنند.
پایان پیام/
 

کد خبر 292143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha