اعزام گروه دوچرخه سواری کانون فرهنگی مسجد جامع گلشن به مشهد مقدس

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه کرامت، گروه دوچرخه سواری کانون فرهنگی و هنری مساجد جامع گلشن رکاب زنان به مشهد مقدس اعزام شدند.

جواد طبرسا، مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن گرگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان گفت: به مناسبت دهه کرامت، 7 نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری مساجد جامع گلشن در قالب یک گروه دوچرخه سواری رکاب زنان به مشهد مقدس اعزام شدند.


وی با بیان اینکه مسجد محوری فقط عبادت در خود مساجد نیست، افزود: انتقال پیام مساجد از طریق اعضای دوچرخه سواری این کانون و معرفی فعالیت و عملکرد کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن از طریق بروشور از اهداف اعزام این گروه دوچرخه سواری به مشهد مقدس است.


طبرسا تصریح کرد: این گروه دوچرخه سواری ملبس به پیراهن با آرم کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پیام آور کانون های مساجد به مردم منطقه طول مسیر هستند.
 

وی حضور در نماز اول وقت تمامی مسیر، شرکت در برنامه های خراسان شمالی و استقبال در مسیر و زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) را از برنامه های این گروه دوچرخه سواری دانست.


طبرسا اظهارداشت: سجاد شهرکی، سید هادی هاشمی، شهرام جاهدی، سعید شهرکی، حسین جهان تیغ، محمد جهان تیغ و سید محمود هاشمی از اعضای این گروه دوچرخه سواری هستند.


پایان پیام/

کد خبر 292191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha