مربیان نقش مهمی در تربیت دینی کودکان دارند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به نقش مربیان کانون در تربیت دینی کودکان گفت: مربیان کانون در تربیت دینی کودکان بسیار تاثیرگذارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، نقی علیزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در جشن سپاس از فعالیت‌های تابستانی 31 مرکز فرهنگی، هنری استان با تبریک دهه کرامت و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی را یکی از اهداف مهم کانون دانست و گفت: گرایش به معنویت و دین اسلام عامل مهم انسان‌ها برای رسیدن به آرامش و آسایش است.


وی با اشاره به نقش مربیان کانون در تربیت دینی کودکان اظهار کرد: در تربیت دینی کودکان وظیفه سنگینی بر دوش همه ماست، وظیفه مهمی که اگر صورت نگیرد، تمام تلاش‌هایمان در سنین بعدی بی‌نتیجه خواهد ماند.


علیزاده افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با درک اهمیت دوران کودکی به برگزاری هفته ملی کودک اقدام کرده و انتظار می‌رود با اجرایی شدن آیین نامه هفته ملی کودک در سطح استان و برنامه ریزی مناسب و هدفمند، مراکز فرهنگی هنری برنامه‌های مفیدی را برای کودکان و آینده سازان جامعه داشته باشند.


وی همچنین از مربیان خواست تا با برنامه ریزی مناسب به جذب کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های کانون، عرضه محصولات فرهنگی کانون و ترویج فرهنگ کتابخوانی بپردازند.


در ادامه مراسم، معاون فرهنگی کانون با ارایه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش، با بیان موفقیت 12 برگزیده کشوری اعضای کانون گیلان در جشنواره‌های رضوی، از شرکت پرشور و تلاش همه مربیان و کارشناسان تشکر کرد.
 

گفتنی است، شعرخوانی و بازگویی خاطرات توسط محمدرسول حقدوست، همکار بازنشسته و تجلیل از وی، پخش نماهنگ کانون، اجرای نمایش طنز توسط هنرمندان گیلانی و تقدیر از همه همکاران مراکز فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های این جشن بود.
 

پایان پیام/

کد خبر 293358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha