جشنواره وبلاگ نویسی گرگان تبدیل به جشنواره چندرسانه ای شود

خبرگزاری شبستان: هیئت داوران سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان اعلام کرد: در سال های آینده «جشنواره وبلاگ نویسی گرگان» به شکل «جشنواره چندرسانه ای گرگان» برگزار شود تا همه آثار در آن شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، هیئت داوران سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان پس از بررسی ریزبینانه و بی طرفانه محتوا و شکل آثار رسیده به دبیرخانه در پنج موضوع فرهنگی و گردشگری، توسعه پایدار، ورزش، چهره ها و نامه ای به شهردار یا اعضای شورای شهر، برندگان پایانی در هر موضوع و نیز تقدیرشدگان جشنواره را اعلام کرد.


با سپاس از یکایک شرکت کنندگان در جشنواره، هیئت داوران دیدگاه های خود را درباره این جشنواره اعلام می کند: بی گمان همه گرگان دوستانی که در جشنواره شرکت کردند و با حضور کارآمد خود در گسترش فرهنگ گرگان دوستی و ایران دوستی گام برداشتند، برنده و پیروز این مبارزه دوستانه هستند و گزینش شماری از شرکت گنندگان به عنوان برنده، از ارزش ها و توانایی های والای دیگر وبلاگ نویسان نمی¬کاهد. هیئت داوران از کوشش همه این بزرگواران برای طرح و یادآوری توانمندی ها و دشواری های موجود در شهر گرگان سپاسگزاری ویژه می نماید.


آثار شرکت کنندگان در جشنواره نشان دهنده توانایی و پویایی وبلاگ نویسان گرگان دوست در فضای مجازی برای طرح و بررسی موضوع های مربوط به گرگان است. به کارگیری چنین توانایی های سترگ و اندیشه های ارزشمند می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه پایدار گرگان داشته باشد. بی گمان، پرپایی چنین جشنواره ها و برنامه هایی در گسترش فرهنگ نقد علمی و اصولی و نیز ارائه طرح های دانش بنیان و اندیشه محور در چارچوب توسعه پایدار بسیار کارساز خواهد بود.


با وجود نوشته های بسیار خوب رسیده به دبیرخانه جشنواره، آثار برخی موضوع ها از کاستی هایی برخوردار بودند که این مسئله به ویژه در بخش «ورزش گرگان» و نیز «توسعه پایدار گرگان» بیشتر به چشم می خورد. از آن جا که گرگان یکی از شهرهای توانمند در ورزش های گوناگون است، بهتر است وبلاگ نویسان گرگان دوست، توجه کارشناسی بیشتری به ورزش گرگان داشته باشند تا بهتر بتوان دیدگاه های آن ها در گسترش اصولی منابع انسانی و زیرساختی ورزش در این شهر را به کار گرفت. همچنین برخی آثار در بخش توسعه پایدار، به شکل بنیادین با مفهوم و اندیشه توسعه پایدار که همان توسعه و رفاه همه جانبه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و صددرصد برپایه حفظ منابع محیط زیستی برای نسل فعلی و آینده است، ناسازگار بودند. هیات داوران به وبلاگ نویسان گرگاندوست گرامی پیشنهاد می کند مفهوم راستین توسعه پایدار را بیشتر دریابند و به کار گیرند، چرا که توسعه پایدار گرگان که آرزوی همه گرگان دوستان است، بدون توجه به اصول علمی آن هیچ گاه شدنی نخواهد بود.


هیئت داوران پیشنهاد می کند با همفکری و همکاری همه گرگان دوستان و سازمان های مسئول، دوره های آموزشی مفاهیم تخصصی و عمومی مربوط به مسائل شهری و نیز فناوری اطلاعات از سوی کارشناسان باتجربه برای وبلاگ نویسان گرامی برگزار شود تا با تجربه اندوزی بیشتر و بهتر، در سال های آینده شاهد برگزاری جشنواره ای پربارتر باشیم.


هیئت داوران با توجه به توانایی های چشمگیر گرگان دوستان و نیز تجربه های این جشنواره و جشنواره های پیشین پیشنهاد می کند در سال های آینده «جشنواره وبلاگ نویسی گرگان» به شکل «جشنواره چندرسانه ای گرگان» برگزار شود تا همه آثار متنی، دیداری و شنیداری مربوط به شهر گرگان بتوانند در آن شرکت کنند.


در پایان، هیئت داوران سومین جشنواره وبلاگ نویسی گرگان یادآوری می کند که هدف برگزاری چنین جشنواره ای به کارگیری اندیشه ها و دیدگاه های اصولی و کاربردی همه شهروندان در شکوفایی، برنامه ریزی و مدیریت توانمندی های سرزمین گرگان به عنوان بخشی از کشور عزیز و پهناورمان ایران است. امید است در آینده، ما و فرزندان ما شاهد به بار نشستن کوشش های همه دلسوزان سرزمین ایران و گرگان باشیم.


پایان پیام/

کد خبر 293435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha