شرکت 800نفر از اعضای کانون مساجد اردبیل در دوره آموزشی آداب شهروندی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل از شرکت بیش از 800نفر از اعضای کانون های فرهنگی،هنری مساجد این استان در دوره آموزشی آداب شهروندی خبر داد.

نادر سقا مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل صبح امروز (30شهریور) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل اظهار داشت: این دوره آموزشی همزمان با مرحله استانی اردوی اندیشه های آسمانی از 20شهریور سالجاری در حال برگزاری است که تا کنون بیش از 800نفر از اعضای کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان در آن شرکت کرده اند.


وی بر اهمیت آموزش در همه مسائل حتی امور مربوط به شهروندی و شهر نشینی تاکید کرد و افزود: همانطور که برای خطاطی و یا آشپزی دوره آموزشی می بینیم اصول شهروند بودن هم نیاز به آموزش دارد و برگزاری چنین دوره هایی پاسخ مثبت به این نیاز است.


سقاء ادامه داد: دوره آموزشی آداب شهروندی با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل و برای اعضای 12الی 22سال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی،هنری مساجد استان اردبیل بالا بردن اطلاعات عمومی اعضای کانون های مساجد استان، ایجاد تنوع در در برنامه های مساجد، استفاده از ظرفیت برنامه های اوقات فراغت در جهت توانمند سازی و کادر سازی اعضای کانون های مساجد از مهمترین اهداف این طرح آموزشی دنست و تصریح کرد: جلب مشارکت سایر دستگاه ها ی اجرایی در جهت غنی سازی برنامه های کانون های مساجد از دیگر اهداف این طرح است.


پایان پیام/

کد خبر 294638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha