یادواره شهدای هنرمند خراسان رضوی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی از برگزاری یادواره شهدای هنرمند خراسان رضوی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حسین مسگرانی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ظهر امروز(31شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری شب‌های شعر،شب خاطره،‌ نقد کتاب، نمایشگاه کتاب، خوانش داستان و مشارکت در برگزاری یادواره شهدای هنرمند در استان خراسان رضوی از برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس است.


وی افزود: در این هفته از چند کتاب تازه با موضوع دفاع مقدس رونمایی می شود و جلسات نقد و بررسی کتاب با حضور منتقدان مطرح در مشهد برگزار می شود.


مسگرانی  با بیان اینکه ازکتاب «کاش می‌شد تو را شناخت» نوشته طیبه مزینانی در سرای اهل قلم (7 مهر)ساعت 16 در  محل جهاد دانشگاهی مشهد تالار فردوسی و رمان «بر فراز آشیانه عنقا» نوشته منصور انوری  نیز در سرای اهل قلم مشهد روز چهارشنبه (17 مهر) ساعت 16 در نگارخانه اشراق نقد و بررسی می شود،گفت: همچنین همزمان با این هفته از 8 اثر برتر با موضوع دفاع مقدس تجلیل می شود.


وی  همچنین به برگزاری نشست "خط و خاطره"و برگزاری نخستین نشست هفتگی" بر بال ققنوس" در روز های(8 و2 مهر) ساعت 16 در نگارخانه اشراق  وتالار عروسکی مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) خبرداد و افزود: همچنین برگزاری یادواره شهدای هنرمند در ایام هفته دفاع مقدس با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در چند شهر استان خراسان رضوی از دیگر برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس است.


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی افزود: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری کانون هنرمندان، حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، جهاد دانشگاهی، سرای اهل قلم اجرا می شود.

پایان پیام/

کد خبر 295100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha