افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و پوستر دفاع مقدس در ساوه

خبرگزاری شبستان:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و پوستر دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

حسین محمودی فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه، به خبرنگار شبستان در اراک گفت:‌ در این نمایشگاه آثار خوشنویسی خط معلی استاد محمد مهدی بحرینی با موضوع آیات قرآنی و اسماء الله در معرض دید عموم قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه نمایشگاه دفاع مقدس در ساوه به مدت 10 روز دایر است افزود: در این نمایشگاه تعداد 30 عدد پوستر عکس با موضوع هشت سال دفاع مقدس در فرهنگسرا شهید آوینی این شهرستان برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.


محمودی فر در پایان با بیان اینکه این مهم با همکاری انجمن خوشنویسان و هنرهای تجسمی این شهرستان برپا شده است، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه هنری خوشنویسی و پوستر دفاع مقدس در ساوه آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس و هنر خوشنویسی در میان نسل جوان جامعه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ادامه داد: در شرایط امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر لزوم ترویج ارزش های دفاع مقدس احساس می شود که در این راستا وظیفه مسئولان فرهنگی را برای آشنایی بیشتر جوانان با شهامت و دلیر مردی های رزمندگان حساس تر می کند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 295172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha