هدفمندی لازمه جهاد اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، هدفمندی را لازمه جهاد اقتصادی عنوان کرد و گفت: جهاد اقتصادی، هدفمند بوده، تولید و صادرات را افزایش داده و واردات را نیز کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در جمع مدیران استان گلستان، گفت: جهاد اقتصادی با فعالیت اقتصادی فرق دارد، در فعالیت اقتصادی، منافع شخصی لحاظ می شود اما در جهاد اقتصادی، به فکر منافع کشور هستیم و به رشد و توسعه کشور فکر می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در واقع جهاد اقتصادی، نقطه مقابل فعالیت اقتصادی می باشد، تصریح کرد:‌ امروز کشورهای پیشرفته دنیا در اقتصاد، دارای برنامه ریزی هستند و کارهای آنان در این زمینه هدفمند است که توانسته اند بازارهای جهانی را به دست آوردند.

 

 آیت الله نورمفیدی ادامه داد:‌ اگر برنامه ریزی های ما، دقیق، هدفمند و اصولی باشد، بدون شک می توانیم به اهداف توسعه کشور در سند چشم انداز در سال 1404 دست یابیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، با اشاره به اینکه در جهاد اقتصادی، نیاز به علم و دانش روز است، اظهار داشت: در این زمینه باید متخصصان، کارشناسان و برنامه ریزان ما به علم روز آگاهی داشته باشند تا بتوانند بازارهای جهانی را به دست بگیرند.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: تولید بدون بازرگانی و همچنین بازرگانی بدون تولید بی معناست، پس باید این دو با هم در تعامل باشند تا تجارت بازار را به خوبی در جهان به دست آوریم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان، وی تاکید کرد:‌ اگر فعالیت اقتصادی با تدبیر و برنامه ریزی باشد، فقر نیز از بین می رود و اقتصادی که بر مبنای تولید نباشد و متکی به واردات باشد به جایی نمی رسد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان یادآور شد: گام اول در تجارت جهانی و به دست آوردن بازار جهانی، آگاهی داشتن است.

 

پایان پیام/

کد خبر 29561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha