مزار شهدای استان گلستان گلباران شد

خبرگزاری شبستان: گلزار شهدای استان گلستان، روز گذشته (5 مهر) همزمان با نخستین روز از هفته گردشگری، گلباران شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، این مراسم با حضور مدیر کل و کارمندان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان و نمایندگان صنفی تشکل های فعال در عرصه گردشگری برگزار شد.


قربان عباسی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با تاکید بر ادامه راه شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس و تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس بر تجدید بیعت با یاد و آرمان های شهدا اشاره کرد و گفت: برنامه های ویژه هفته گردشگری در این استان اجرا می شود.


وی افزود: برگزاری تور رایگان استانگردی ویژه ایتام، حضور کارکنان اداره کل در نماز باشکوه جمعه و سخنرانی درخصوص گردشگری، غبار روبی گلزار شهدا و استقبال از مسافران درمبادی ورودی استان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در محور ناهارخوران گرگان و نصب پلاکارد و بنر تبریک هفته گردشگری توسط تاسیسات گردشگری استان از برنامه های هفته گردشگری استان است.

 

عباسی همچنین به نواختن زنگ گردشگری در مدارس سراسر استان و تخفیف 30 درصدی هتل ها و تخفیف 50 درصدی مهمانپذیرداران استان در هفته گردشگری اشاره کرد و اظهارداشت: افتتاح متمرکز 12 پروژه گردشگری دراستان و اجرای تورهای داخلی توسط دفاتر خدمات مسافرتی، برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس و اهدای جوائز به برگزیدگان و ارسال پیام تبریک هفته گردشگری در قالب کارت پستال از دیگر برنامه های هفته گردشگری است.


پایان پیام/

 

کد خبر 296991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha