حضور بیش از 40هزار دانش آموز در طرح تابستانی اوقات فراغت

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از حضور40 هزار و ۷۱۰ نفر از دانش آموزان در طرح اوقات فراغت تابستان در سال جاری خبر داد.

ابراهیم آخوندی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در گفتگو با خبرگزرای شبستان از البرز در خصوص حضور دانش آموزان در دوره اوقات فراغت گفت: اوقات فراغت یکی از برجسته ترین دوران یادگیری دانش آموزان است.

 

به گفته آخوندی، 40 هزار و 710 نفر از دانش آموزان البرز با استفاده از برنامه های علمی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش این استان از فرصت فراغت خود به منظور بالا بردن سطح علمی و آموزشی استفاده کردند.

 

آخوندی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی آموزشی و پرورشی توضیح داد: این اداره کل به منظور برپایی کلاس های دوران طرح تابستان تا به امروز با برگزاری هشت ساله به منظور اجرای طرح اوقات فراغت برنامه ریزی داشته است.

 

این مسئول در خصوص آمار حضور دانش آموزان در اجرای این طرح طی تابستان سال جاری اظهار کرد: این تعداد دانش آموزان در 86 مرکز طرح هجرت، 76 پایگاه قرآنی، 40 سالن ورزشی، سه پژوهشسرا و پایگاه های تابستانی مدارس منتخب اوقات فراغت خود را سپری کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 297334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha