استفاده از مفاتیح الحیات آیت‌الله جوادی‌آملی در مدیریت شهری

خبرگزاری شبستان: شهردار قم گفت: به منظور مدیریت مطلوب‌تر در مسائل شهری، در شهرداری قم و دیگر شهرداری‌های کشور از کتاب مفاتیح‌الحیات آیت‌الله جوادی‌آملی استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، محمد دلبری امروز (7 مهر) در دیدار با آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: تمام تلاش ما در مدیریت شهری بر این بوده تا بتوانیم جایگاه شهر کریمه اهل بیت(ع) را معرفی کرده و قم را به عنوان شهری معنوی و اسلامی معرفی نماییم.


وی بیان داشت: در موضوع مدیریت شهری یکی از موضوعاتی که بسیار به آن توجه کرده‌ایم استفاده از کتاب مفاتیح‌الحیات آیت‌الله جوادی‌آملی بوده که مطالب بسیار ارزشمندی در این خصوص آورده شده است.
 

دلبری عنوان داشت: این کتاب را به دیگر شهرهای کشور هم ارسال تا شهرداری‌های دیگر هم استفاده کنند که اثرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.


شهردار قم اذعان داشت: در بعد کاری در گذشته شهرداری قم تنها یک بعد را بیشتر توجه می‌کرد، اما در حال حاضر به تمام ابعاد پرداخته می‌شود تا بتوانیم به درستی به مردم خدمات ارائه کنیم.
 

وی با اشاره به اهمیت توجه به معماری اسلامی گفت: یکی از کارهایی که ما به جد دنبال می کنیم ترویج معماری ایرانی اسلامی در قم است و حتی مشوق‌هایی هم برای کسانی که از این معماری استفاده کنند قرار داده‌ایم.
 

دلبری با اشاره به فضای سبز گفت: در این راستا به موضوع توسعه بوستان‌های محله‌ای و... توجه کرده‌ایم تا بتوانیم در کنار منازل مردم فضای سبز را گسترش دهیم.
 

شهردار قم از راه‌اندازی دفتر ارتباط شهرداری و مراجع عظام تقلید خبر داد و گفت: این دفتر به منظور پیگیری مطالبات مراجع عظام تقلید راه‌اندازی شده تا بتوانیم همواره در خدمت علما و مراجع و همشهریان عزیز باشیم.
پایان پیام/

کد خبر 297566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha