دانش آموزان استان سمنان در پانزدهمین جشنواره خوارزمی درخشیدند

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از کسب موفقیت طرح های دانش آموزان این استان در مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره خوارزمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حسین فولادیان، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، امروز (8 مهر) درجمع خبرنگاران افزود: اثر دانش آموزان سمیه بیک محمدی با عنوان طرح رولت رنگی پیشرفته در زمینه علمی هنر از شهرستان میامی، صدف اقوامی با عنوان طرح مروری بر سوزن دوزی ایران در استان سمنان در زمینه علمی هنری و علیرضا اکرم و امیر حسین سمیعی با عنوان طرح دنباله ترکیبی در زمینه علمی ریاضی از شهرستان سمنان منتخب مرحله کشوری شدند.


وی افزود: به گزارش دبیرخانه کشوری جشنواره جوان خوارزمی 20 هزار و 548 طرح ارائه شده که از این تعداد یک هزار و 91 طرح برتر به عنوان طرح های منتخب استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند که پس از بررسی و داوری تعداد 95 طرح به مرحله منتخبین داوری نهایی جشنواره راه یافتند.


فولادیان تصریح کرد:راهیابی دانش آموزان استان سمنان به مرحله داوری نهایی در چند سال اخیر بی سابقه است.


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در ادامه  از کسب رتبه اول توسعه متوازن رشته های نظری توسط آموزش و پرورش استان خبر داد.


فولادیان افزود: استان سمنان رتبه اول توسعه متوازن رشته های نظری(ریاضی ، تجربی و انسانی) کشور را در سال تحصیلی 93-92 بدست آورده است.


وی گفت: این امر زمینه سازی تعالی و کیفیت بخشی به رشته های نظری در سال های آتی خواهد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 297793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha