فن آوری هسته ای الگویی برای کشورهای اسلامی در جهت خود کفایی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، روز ملی فن آوری هسته ای را افتخاری بزرگ برای نظام و الگویی برای کشورهای اسلامی در جهت خودکفایی دانست.

حجت الاسلام علی امامی فر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، به مناسبت روز ملی فن آوری هسته ای به خبرنگار شبستان گفت: روز ملی فن آوری هسته ای، افتخاری بزرگ برای نظام و الگویی برای کشورهای اسلامی در جهت خودکفایی در تمامی زمینه هاست.


 وی با بیان اینکه علم همراه با خرد، ضامن اعتلای انسان هاست، اضافه کرد: دانش و فن آوری مردم متعهد و انقلابی ایران باید با بهره برداری درست از آن روز به روز افزایش یابد.

  

حجت الاسلام امامی فر، دانش همراه با ایمان، تعهد، اخلاق و معرفت را روشنی بخش در جهت کمال انسان دانست و تصریح کرد: همگان باید در رسیدن به پیشرفت های بعدی در زمینه فن آوری هسته ای کوتاهی نکرده و دست به دست یکدیگر این راه امیدانگیز را ادامه دهیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: دشمنان نظام و اسلام با هر بهانه پوچی، موجب ایجاد موانعی در راه پیشرفت و توسعه کشور می شوند که جوانان این انقلاب تمامی این موانع را با پشتکار و وفاداری به این نظام مقدس از بین می برند.

 

حجت الاسلام امامی فر، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های مختلف به مناسبت سالروز ملی فن آوری هسته ای در دانشگاه های استان، اضافه کرد: توزیع بروشور، کتاب، برگزاری جشن های مختلف، نشست های تخصصی و پژوهشی، از مهم ترین برنامه های دانشگاه های استان همدان طی هفته جاری است.

 
پایان پیام/

کد خبر 29825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha