توزیع 50هزار پاکت بین دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در جشن عاطفه ها

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد به آغاز جشن عاطفه ها در سراسر استان اشاره کرد و افزود: در این راستا 50 هزار پاکت مشارکت در جشن عاطفه ها بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عبدالمجید فرهادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد، امروز (10مهر) از نواخته شدن زنگ عاطفه ها در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان شهرستان بویراحمد به نمایندگی از 478 پایگاه مدارس و یک هزار و 500 آموزشگاه با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

 

فرهادی در این مراسم اظهار داشت: امسال نیز جشن عاطفه ها با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج با محوریت کمیته امداد برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به شروع این جشن از مدرسه ‌ها، گفت: به این لحاظ که فرهنگ انفاق و نوع‌ دوستی در بین دانش آموزان از همین کودکی نهادینه شود، کار را از مدرسه‌ ها شروع می کنیم، که این کار علاوه بر کمک به دانش ‌آموزان نیازمند به مدارس نیز کمک خواهد کرد.

 

فرهادی بیان داشت: در این راستا 50 هزار پاکت مشارکت در جشن عاطفه ها بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

 

این مسئول، تعداد پایگاه ‌های مدارس استان را 478 پایگاه عنوان کرد و ابراز داشت: در روز 11 مهرماه نیز تعداد 347 پایگاه کمیته امداد و بسیج و دوازدهم مهرماه نیز پایگاه ‌های نماز جمعه کار جمع ‌آوری کمک‌ های مردمی را به عهده دارند.

 

فرهادی به آمار جشن عاطفه ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: از مجموع 568 پایگاه در سال گذشته یک میلیارد و 741 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد ابراز امیدواری کرد: رسانه‌ ها و آموزش و پرورش و بسیج با تمام توان به کمک کمیته امداد بیایند تا میزان مشارکت و کمک ‌های مردمی هرچه بیشتر افزایش یابد.

 

فرهادی گفت: قریب به 16 هزار دانش آموز و دانشجو با نیازهای بی شمار تحت حمایت کمیته امداد و منتظر حضور سبز مردم هم نوع خود هستند.


پایان پیام/

کد خبر 298705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha