مشارکت بیش از 141 هزار نفر در طرح های کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از مشارکت 141 هزار و 500 نفر در طرح های مردمی این نهاد در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدرضا حسینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی، امروز (10 مهر) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از 140 هزار دانش آموز در این استان مشغول به تحصیل هشتند که 40 هزار نفر آنان نیازمند کمک هستند و تنها 10 هزار نفر از این دانش اموزان تحت حمایت این نهاد هستند.


وی با بیان اینکه 16 هزار حامی با کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی همکاری دارند، افزود: به همت این نهاد 300 عامل زکات در استان با ابن نهاد همکاری دارند.
 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقداری از مبالغ جمع آوری شده زکات در استان صرف پروژه های عام المنفعه می شود، اذعان کرد: در این راستا 411 پروژه عمرانی در استان به بهره برداری رسیده است.


حسینی از جمع آوری 6 میلیارد تومان زکات در استان از سال 93 تاکنون خبر داد و گفت: کمک به فقرا و ساخت و تعمیر مسجد، کتابخانه، غسالخانه و .. از اولویت های کمیته امداد در صرف مبالغ جمع آوری شده از زکات است.


وی از راه اندازی 17 مرکز نیکوکاری در استان طی سال جری خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر 10 هزار دانش آموز و 2 هزار دانشجو از خدمات کمیته امداد استان بهره مند می شوند.


پایان پیام/

کد خبر 298855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha