رسانه حلقه واسطه مطمئن بین مردم و مسئولان است

خبرگزاری شبستان: محمد علی نصرتی گفت:مطبوعات و رسانه حلقه واسطه مطمئن بین مردم و مسئولان است و ارتباط سازنده رسانه ها با مسئولان موجب می شود مردم اخبار و اطلاعات را از کانال صحیح دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی عصر روز چهارشنبه(10مهر) در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استقبال مردم از این نمایشگاه قابل شهود است، ابراز داشت: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تبریز می تواند بیشتر از این هم باشد اگر مسئولان زمنیه های حضور مردم در این نمایشگاه را فراهم کنند.


وی افزود: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند، تا این رویداد فرهنگی که مایه بالندگی و افتخار استان است، به بهترین نحو برگزار شود.


نصرتی همچنین به گرانی کتاب اشاره کرد و ابراز داشت: مردم بویژه دانشجویان برپایی این نمایشگاه را تحسین می کنند اما قیمت کتاب ها بالاست و مردم انتظار دارند قیمت این کالا حداقل در نمایشگاه کتاب کاهش داشته باشد.


وی در ادامه با ارزیابی برپایی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در کنار نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها در رشد و توسعه استان در سال های اخیر نقش سازنده ای داشتند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ارتباط سازنده رسانه ها با مسئولان موجب می شود مردم اخبار و اطلاعات را از کانال صحیح دریافت کنند و امکان سودجویی دشمن کاهش پیدا کند.


وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه حلقه واسطه مطمئن بین مردم و مسئولان است.


انتهای پیام/

کد خبر 298876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha