توزیع 7 هزار بسته فرهنگی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی اکران همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان از توزیع بیش از 7 هزار بسته فرهنگی در این جشنواره خبر داد.

رضا ثقتی، دبیر اجرایی اکران همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: آثار بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان کشور به طور همزمان در گیلان اکران می‌شود.


وی با اشاره به توزیع 7 هزار بسته فرهنگی در بین مخاطبین این جشنواره، تصریح کرد: حمایت و برخورداری تمامی کودکان گیلانی از مزایای این جشنواره کلیه فیلم‌ها به صورت رایگان اکران و بسته‌های فرهنگی بین مخاطبین جشنواره توزیع می‌شود.


ثقتی با اشاره به برگزاری این جشنواره در 10 استان کشور، تاکید کرد: برنامه‌های جنبی همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان راه‌اندازی کاروان شادی در مناطق محروم استان و توزیع بسته‌های مذکور در بین علاقمندان می‌باشد.


دبیر اجرایی اکران همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان با بیان اینکه این جشنواره در سالن وارش مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در دو سانس صبح و عصر برگزار می‌شود.


وی اذعان کرد: همزمانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از 15 تا 19 مهرماه سال جاری در استان گیلان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 298923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha